مراقبتی

ماسک صورت ورقه ای را چگونه استفاده کنیم؟

yoga face mask

آموزش طرز استفاده صحیح ماسک صورت ورقه ای

طرز استفاده از ماسک صورت ورقه ای را می دانید؟ ماسک صورت ورقه ای از محبوب ترین محصولات بهداشتی و زیبایی است که موجب شادابی، شفاف شدن، جوانی، آبرسانی و روشنی پوست می شود. همچنین، برای پیش از آرایش اغلب آرایشگران عروس استفاده می کنند تا آرایش بهتر روی پوست قرار بگیرد و شکل کیکی پیدا نکند. اگر شما هم از علاقه مندان استفاده از ماسک صورت ورقه ای هستید، این مطلب را از دست ندهید و تا پایان این مقاله درباره نحوه استفاده از ماسک صورت ورقه ای با ما باشید.

ماسک صورت ورقه ای را چگونه استفاده کنیم؟

برای استفاده از ماسک صورت ورقه ای کافی است مراحل زیر را دنبال کنید تا بهترین نتیجه را از ماسک صورت خود بگیرید:

مرحله اول: با شستن صورت خود شروع کنید.

برای استفاده از ماسک صورت ورقه ای و اثربخشی بیشتر آن بهتر است ابتدا از تمیز بودن پوست خود مطمئن شوید. توصیه می کنیم پوست خود را با شوینده مناسب صورت یا ژل شستشو بشویید. اگر لازم بود، اسکراب بزنید و لایه برداری نمایید تا هیچ گونه آلودگی روی پوست نباشد و مواد مغذی ماسک صورت ورقه ای به راحتی در پوست نفوذ کند.

مرحله دوم: ماسک را روی صورت خود قرار دهید.

صورت ورقه ای

وقتی از تمیزی پوست صورت خود مطمئن شدید، ماسک را روی صورت خود قرار دهید؛ به طوری که هر بخش از ماسک به خوبی روی صورت قرار بگیرد.

ماسک صورت ورقه ای چند دقیقه باید بماند؟

هر ماسکی باید به مدت 15 تا 20 روی پوست باقی بماند. بهتر است دراز بکشید و اجازه دهید ماسک موجب آرامش پوست و تقویت پوست شود. می توانید موسیقی ملایم گوش کنید تا همزمان با حس آرامش درون سبب رفع استرس پوست و کمک به عملکرد بهتر کلاژن سازی در پوست شوید.

مرحله سوم: ماسک را به آرامی بردارید.

افزایش سن و عواملی مثل چاقی و لاغری می تواند سبب افتادگی پوست شود. فراموش نکنید که پس از 15 تا 20 دقیقه و زمان برداشتن ماسک صورت ورقه ای از روی پوست باید ماسک را از سمت پایین به طرف بالا بردارید تا از افتادگی پوست جلوگیری نمایید.

مرحله چهارم: بعد از ماسک ورقه ای صورت خود را بشوییم؟

وقتی ماسک صورت را برداشتید، باقی مواد ماسک را روی صورت خود به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود. نیازی به شستن صورت نیست و بهتر است تا چند ساعت صورت خود را نشویید تا ترکیبات ماسک صورت به خوبی روی پوستتان اثر بگذارد. در صورت نیاز می توانید بعد از جذب شدن مواد ماسک صورت از مرطوب کننده و آبرسان همیشگی خود بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *